dag 04- mina syskon :)

jag har två bröder:

Storebror

Frans: är min storebrorsa, han är rolig och snäll :) fast sjukt irriterande också. det är två år imellan oss. så vi har alltid varit ganska tajta. och nu så går vi i samma skola vilket är super kul! men en sak jag dampar på honom med är att han alltid ska spela musik ! ¨när jag sitter hemma och är trött och kollar på tv. då kommer han och ska spela bas -.- men han är jätte rolig att resa med. vi delar alltid rum :) och han hjälper alltid mej med att shoppa. Jag ser verkligen upp till honom. även om man inte riktigt vill erkänna det så säger han att något är fult, då tycker jag också de =) jag älskar min storebrorsa sjukt mycket!



Jag och frans när vi hämtade jonna, 4 årsen :)


En lite nyare bild :)

Lillebror: Sigge är min lillebror. han är jag med super mycket. och även om jag är mycket äldre så är vi super tajta. vi leker och jag retas hah. jag älskar honom sjukt mycket men han kan vara väääldigt jobbig.

Jag lägger inte ut någon på Sigge.

jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0