Dag 7- min bästavän

jag har många nära vänner: Ella, Hannah, Simone, Jessica, Felicia, Linnea, Frida mm. men mina aldra bästavän är Thea.

Thea och jag har alltid varit super nära varann. vi har gått i samma klass från 6års till 6an. och nu går vi i parallelklasser. Vi gör nästa allt tillsammans, vi rider tillsammans vi går på hundkursen tillsammans vi går på tennis tillsammans, hah a ni fattar. Hon är mitt allt. hon finns alltid där för mej. och vi har alltid kul. alla minnen tillsammans dom är underbara! skåne, allt! du är så fin, och jag vet att jag inte är värd dej. Du är det finaste som finns, du är alltid bäst. jag vet inte vad jag kan skriva. för skulle jag skriva hur mycket jag älskade dej så skulle bloggen bli överfylld! du är min ängel! du är som den luft jag andas, jag kan inte leva utan dej. Thea Henmark jag litar på dej upp till 110 % och jag älskar dej obeskrivligt mycket, du är den finaste som finns!

Du är mitt allt. jag klarar mej inte utan dej. Vera <3 Thea forever!

Kommentarer
Postat av: thea <3

aw gumman <3

jag älskar dig !

2010-12-20 @ 14:12:09
URL: http://theahenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0