Haha, kanske inte så smart...

idag åkte ju jag och thea till tennisen. vi tänkte först inte åka efter som detta UNDERBARA väder -.- men sen så gjorde vi det ändå. och först så fasnade bussen vid en station så chaffören fick gå ut och fixa. sen så gled den rätt mycket och så. men när vi kom upp till tunnelbanan så stog det skarpnäck 6 min och vi ba åh, fett lång tid! och sen ba Skarpnäck 7 min och vi ba : VAA?? och sen Skarpnäck 10 min  -.-´men sen så kom den. Men när vi kom till gullmarsplan så ba: alla måste gå av, det är banfel. och så hoppade vi på ett annat tåg och åkte till skärmarbrink. och där fick vi byta igen, och byta platform. och det tog typ  15 min innan den kom! uch va vi frös! men sen kom vi dit och det var sjukt kul. Det var bara jag och Thea där. och vi köre match. jag vann båda ggr ;D haha och sen när vi åkte hem så kollade vi på skor till Thea, fast vi hittade inte några hon gillade :) men sen så åkte jag hem, och har bara chillat. mucho nice :)
men här kommer lite bilder från idag :)



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0