Love is all you need!


tja, nu sitter jag hemma och chillar :) slapp sista lektionen så slutade 80 min tidigare ;D niice.  idag ska jag på galaprämiären för Änglagård (eftersom mina föreldrar jobbar med film blir dom ofta inbjudna) men dagen idag var helt okej. vi hade ingen musik. på matten städade vi och bytte skåp. på mentorstiden så fyllde vi i hur vi tyckte att allt hade varit. på idrotten så fick flickorna sin önskelektion ;) och på spanskan så gjorde vi julkort =) på lunch rasten så körde vi armbrytning. jag förlorade mot edvin när han körde med två fingrar -.- och mot olof... men jag vann mot julle (med lite hjälp av Linnea xd) men sen så vann jag faktist mot Linnea och Lotta. men tyvärr så förlorade jag mot Sara -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0