Sakerna jag köpte på hundmässan :)

här är sakerna jag köpte på hundmässan :)


Det här är en vattenskål man kan ta med sig när man går på promenader tex. (jag vet att jag redan har en^^) den kostade 10 kronor :)

Det här fina tunna läder kopplet kostade bara 30 kr! helt sjukt! var tvungen att köpa, men fint va?

det här är en apportboll. som är extra rolig (för apporterandehundar vilket jonna är) den är roliga att fånga och sen så kan den stutsa i vattnet ;D jonna kommer älska den! den kostade 60 kr

Sen köpte jag en hund också, dreev. men halsbandet på jonna köpte jag. läder och kostade också bara 40 kr, heelt sjukt (jag köpte det på samma ställe som kopplet)

Sen köpte jag dom här benen. den är 28 stycken. och hunden ska få hen per dag. dom är super bra för tänderna och jätte goda :) dom kostade 64 kronor


Det var allt jag köpte, super nöjd med mina inköp, puss!


Kommentarer
Postat av: sofia^^

hahha det var jag som tipsade om dom billiga köpen! jag har provat halsbandet på tudor och det passar + att det typ är det ända läder halsbandrt han passar i :P känner mig fett stolt!

titta gärna in min blogg

2010-12-19 @ 09:21:24
URL: http://sofiamulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0